اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : یک شنبه 3 / 11 / 1393
نویسنده : Parnia BlueB

AOA موفق شد جایزهBonsang در مراسم Seoul Music Awards رو برنده بشه. به همین مناسبت دوتا توییت زدن که می تونین در ادامه مطلب ببینید (روی عنوان مطلب کلیک کنید)


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: AOA , News , ,
برچسب‌ها: aoa , ace of angel , گروه aoa ,
تاریخ : پنج شنبه 2 / 11 / 1393
نویسنده : Parnia BlueB

در مراسم رونمایی که برای برنامه جدید شبکه KBS2 به نام Brave Family در تاریخ 20ژانویه بود، Lee Moon-sik, Shim Hye-jin, Park Myung-soo, Choi Jung-won و مین هیوک گروه CNBLUE و سول هیون گروه AOA حضور داشتن. این برنامه که یک برنامه واقعی (یعنی حرکات افراد دراون از قبل مشخص نشده) هست که در اون یک خانواده الکی یا همون مجازی که از آیدل ها تشکیل شده هست که به مکان و روستاهای ویژه و زیبایی سفر می کنن و زندگی روستایی رو تجربه می کنن و با همسایه هاشون هم مسیر میشن.
سول هیون قراره نقش جوون ترین دختر این خانواده رو داشته باشه، اون درین رابطه گفته:"من تا حالا خیلی برنامه های سرگرمی شرکت نداشتم بخاطر همین اولش یکم استرس داشتم. اما بعدش که فیلمبرداری رو شروع کردیم همه چی خیلی راحت بود، تو این برنامه شما می تونید اون روهای دیگه از منو ببینید، روهای جدید و متفاوت از چیزی که من در واقعیت بودم، خوده طبیعیم. همچنین صورت بدون آرایشم رو می بینید."
در این برنامه مین هیوک قراره نقش برادر بزرگتر اونو داشته باشه. وقتی گزارشگر ازش پرسید که چه حسی داره که آدم یک هون-نام (یه مرد خوش قیافه و باشخصیت) داشته باشه مین هیوک با یه جک پرید وسط و گفت:" اگه بخوام روراست باشم،من به اون خوبی ها هم نیستم، واسه سول هیون متاسفم." سول هیون هم به محض گرفتن میکروفون از مین هیوک گفت:"اون واقعا مثل یه برادر بزرگتر بود. اون از من محافظت می کرد. خیلی دوست دارم اون به طور واقعی هم برادرم باشه. اون واقعا آدم حمایت کننده و قابل اعتمادی هست.
این برنامه در 23ژانویه پخش می شه.

دوستان نظر هم بزارید دیگه.. تا ما شوروشوق ادامه کار رو داشته باشیم و بتونیم اخبار گروه های کمپانی رو خیلی خوب ساپورت کنیم.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: AOA , News , ,
برچسب‌ها: aoa , ace of angel , گروه aoa ,
تاریخ : جمعه 1 / 11 / 1393
نویسنده : Parnia BlueB

나레이션 녹음중!!

23일 금요일 11시 10분 KBS 용감한가족 첫방이에요>_<

캄보디아에서의 떠려니를 기대해주세요^.~

나두빨리보고싶다ㅠ3ㅜ

KBS Brave Family’s first broadcast is on Friday 23rd at 11:10>_

Please look forward to Seolhyun from Cambodia ^.

I also want to watch it soon ㅠ3ㅜ

برنامه KBS Brave Family اولین قسمتش جمعه ساعت 11:10 پخش می شه. لطفا منتظر سولهیون از کومبودیا باشید. منم دلم می خواد زودتر تماشاش کنم.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: AOA , News , ,
برچسب‌ها: aoa , ace of angel ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!