اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : جمعه 8 / 11 / 1393
نویسنده : Parnia BlueB

کنسرت مکزیکوی گروه با موفقیت به پایان رسید و تمام 4000صندلی اون به فروش رفت. تو این کنسرت نه فقط طرفداری مکزیکی بلکه طرفدارای آرژانتینی نیز حضور داشتن.
 بعضی از طرفدارای پسر حاضر در اون جا تی شرت هایی که روش Primadude نوشته بود پوشیده بودن که یه جورایی ورژن مزکر اسم طرفدارای اف تی آیلند Primadonna بود. طرفدارا علاوه بر اینکه به خوبی با آهنگ هایی مثل Stay, Freedom, Shinin می خوندن.. جمله ای به مکزیکی که ترجمه اون می شد:"یادتون نره که دوباره همو ملاقات کنیم" رو موقع خوندن آهنگ On My Way تکرار کردن. در قسمتی هونگ کی گفت:" من واقعا هیجان زده شدم که شما چطور به این خوبی آهنگای ما رو بلدید، ما خوشحالیم که می تونیم آهنگایی که دوسشون داریم رو در قالب کنسرت به شما ارائه بدیم. ما در حال تدارک یه آلبوم هم هستیم و می خوایم تو اون آهنگ های محشری رو به شما هدیه بدیم."
وقتی طرفدارا حتی بعد از تموم شدن کنسرت به جیغ و دست و فریاد هاشون پایان ندادن هونگ کی رو استیج برگشت و گفت:"مکزیکو واقعا بهترینه، ما قول میدیم که دوباره برگردیم."

چند عکس دیگه از کنسرت مکزیکو در ادامه مطلب... (روی عنوان مطلب کلیک کنید)


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: FT Island , News , Pictures , ,
برچسب‌ها: ftisland , ft island , fnc , کمپانی fnc ,
تاریخ : پنج شنبه 2 / 11 / 1393
نویسنده : Parnia BlueB

FT Island با موفقیت تور اروپا-آمریکاش رو شروع کرد. که این موفقیت با شهر پاریس و به فروش رسیدن تمام بلیط ها پرشدن کامل سالن شروع شد.
این گروه تور خودش با نام 2015 FTISLAND FTHX TOUR رو در 17ژانویه در پاریس فرانسه شروع کرد.
کنسرت با نواختن پیانوی لیدر جونگ هون و آهنگ Madly شروع شد. اون ها با اجرای 18 آهنگ قلب طرفداراشون رو به دست اوردن. همچنین طرفدارها FTIsland رو با خوندن آهنگ های کره ای به صورت خیلی خوب سورپرایز کردن، به خصوص وقتی آهنگ Stay شروع شد و طرفدارا کاغذ های زردی رو که روش نوشته شده بود Always with FTISLAND (یعنی همیشه با اف تی آیلند) رو بالا بردن.
موفقیت این کنسرت از قبل پیش بینی شده بود. سایت KAVENYOU بیان کرد که بلیط های کنسرت با قدرت و سرعت عجیبی به فروش رسید و تموم شد و یک رکورد برای سایت FNAC.com که یک سایت فروش بلیط هست محسوب می شد.
همچنین گروه در 18ژانویه در سالن کوچکی به نام La Maroquinaerie اجرا داشتن که تونستن خیلی سریع طرفداران رو به هیجان بیارن.
در ادامه این تور اف تی آیلند در 24ژانویه به سنتیاگو و 26ام مکزیکو و 29و31 هم به نیویورک و لس آنجلس میرن.

در حال حاضر گروه در شیلی هست.. 3تا فن اکانت (یعنی تعریف طرفدارایی که اف تی رو از نزدیک دیدن) در ادامه مطلب... (روی عنوان مطلب کلیک کنید)

 


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: FT Island , News , ,
برچسب‌ها: ftisland , ft island , fnc , کمپانی fnc ,
تاریخ : جمعه 1 / 11 / 1393
نویسنده : Parnia BlueB

گروه FT Island به تازگی کنسرتی در پاریس داشته که می تونید عکس هاش رو در ادامه مطلب ببینید...

(روی عنوان مطلب کلیک کنید)


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: FT Island , News , Pictures , ,
برچسب‌ها: ftisland , ft island , گروه ft island , خبرهای جدید ftisland ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!