پیغام اعضا به مناسبت 5مین سالگرد CNBLUE
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : یک شنبه 29 / 3 / 1394
نویسنده : Parnia BlueB


سلام همگی! من جونگ شین ام! الان در واقع فن میتینگ 5مین سالمونه، زمان خیلی زود می گذره اه~فن میتینگ امروز! خوش گذشت بهتون؟ اوقات خوشی داشتید؟امیدوارم که امروزم یکی از خاطرات قشنگمون بشه. برای من، از زمان دبوت تا الان، عشقی که همه به من داشتن یه خاطره معرکه اس،همونطور که زمان می گذشت، شما با من تو 20مین دهه زندگیم همراه بودید و جزوی از زندگیم هستید. من الان در نصف 50سالگی ام، نصف نصف 100سالگی اه~ امیدوارم در آینده هم خاطرات عاشقانه بیشتری با هم بسازیم~ممنون از همه که اومدن لطفا تو راه خونه مراقب باشید~ ^_^


سلام همگی! من جونگ هیونم کسی که گیتار می زنه.
در حال حاضر 5سال گذشته...واسه من این 5سال گذشته چون شماها توش بودید واسم 5سال پر سعادته... من پیش بینی های زیادی برای روزهای آینده کردم.. بیاید با هم خاطرات زیباتری حنی بسازیم ^_^ همتونو دوست دارم!

 


سلام همگی! من یونگ هوام! در سال 2009 دبوت کردیم، حالا سال 2015هست، به نظر میاد زمان زیاده ولی خیلی زود می گذره، ولی چون شما همه شما هستید، احساس شکر و خوشحالی می کنم. قبلا من 21 سالم بود و تو یه چشم به هم زدن الان 27 سالمه...با هم تمام این مدت رو بودیم.. ک ک، زمان می کذره، خاطرات گذشته، لبخند به وجود میاره، امیدوارم همه اینا خاطرات خوبی بشن. من ممنون همه این ها هستم! امیدوارم در روزهای آینده هم با هم بمونیم ^_^ ممنون!

ترجمه مین هیوک رو پیدا نکردم ولی تا پیدا کردن داخل وب می زارم.



|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: CN BLUE , News , ,
برچسب‌ها: fnc , cnblue , cn blue ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!