Pictures from the scene
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : چهار شنبه 1 / 4 / 1394
نویسنده : Setayesh

تصاویری از پشت صحنه سریال مربای پرتقال




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: CN BLUE , News , ,
برچسب‌ها: لی جونگ هیون , lee jong hyun , cnblue , کمپانی fnc , لی جونگ هیون سی ان بلو ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Lord Okashi در تاریخ : 1394/4/5/5 - - گفته است :
وااای، چه جالب !!

این موضوع قابل درکه ... موسیقی CNBLUE یه کم با استانداردهای کره فرق داره چون بیشتر متأثر از راک ژاپنه ... طبیعیه که توی ژاپن طرفداراش بیشترن ولی به نظرم کره به گروه هایی مثل CNBLUE و F.T.island و غیره به شدت احتیاج داره ... گروهی که بتونه نماینده راک کره باشه !!
نظر منم همینه و دقیقاً به خاطر همین خصوصیات طرفدارشون شدم !!
خواهش می کنم دوست من !!
پاسخ:^ـــــــــــــــ^

<-CommentGAvator->
Lord Okashi در تاریخ : 1394/4/5/5 - - گفته است :
وااای، عالیه !! فکرش رو می کردین جونگ هیون تو فیلمش بازی کنه ؟ >.<
خیلی ممنون ، حتماً از راهنمایی هاتون استفاده می کنم !! ^.^
منم خیلی خوشحالم که CNBLUE تو ایران طرفدارهای فعالی مثل شما داره ... اصلاً فکرش رو نمی کردم که اینجا طرفدار داشته باشن ولی بازم این مزیت رو دارن که کره این و کره ای ها تو ایران خیلی طرفدار دارن ... شاید به خاطر فیلم هاشون !! ای کاش طرفدارهای ژاپنیا هم زیاد بودن. من خودم بیشتر تخصصم گروهای ژاپنیه و از همین طریق با CNBLUE آشنا شدم . واقعاً خوشحالم که CNBLUE تو ایران تونسته توجهات رو به خودش جلب کنه !! ^.^
پاسخ:آره این دومین سریال هیون و پنجمین کار بازیگریش (: سی ان بلو تو کره شهرت اش نسبت به ژاپن کمتره حتی از همون اول دیبوت شون که یونگ با سوهیون بیرون میرفتند(برنامهWGM) تو کره طرفدارای سونشیده بیشتر بود تو ژاپن هم طرفداری سی ان بلو بیشتر بودند سی ان بلو به نظر من خیلی عالی تر از گروه های کی پاپ هست و اصلا سبکش هم با اونا فرق میکنه تو سبک راک کار میکنه واسه همین برام جلب توجه کرد (: انتخاب ات عالی بود که سی ان بلو رو انتخاب کردی چون نه تو حاشیه اند نه لوس موسیقی واسشون مهمه فقط ممنونم از نظراتت *:

<-CommentGAvator->
Lord Okashi در تاریخ : 1394/4/4/4 - - گفته است :
واقعاً ؟ چه جالب !! نمی دونستم که درواقع 4 نفرن !! شما منهوا رو خوندین ؟

مرسی که تشویقم می کنین !! من همه ی تلاشم رو می کنم که زودتر با خود اعضا هم آشنا بشم !!
پاسخ:آره مانهوا رو تا قسمت هفتمش خوندم روی کمک منم حساب باز کن خانومی خوشحالم دوست گلی مثل شما به جمع ما بویس ها اضافه شده (:

<-CommentGAvator->
Lord Okashi در تاریخ : 1394/4/2/2 - - گفته است :
واااای، من می خواستم این سریال رو ببینم ، شنیدم از روی یک منهوا ساخته شده !! نمی دونستم یکی از اعضای cnblue ( این جونگ هیونه ؟ ) توش بازی می کنه !!
این سریال در حال حاضر داره از KBS World پخش میشه !!

**من خیلی به آهنگای CNBLUE گوش میدم ولی هنوز اعضاش رو درست و حسابی نمی شناسم !! واقعاً چه طرفدار خوبی هستم !!
پاسخ: آره لی جونگ هیونه کلا داستان سریال به لطف نویسنده سریال کلی تغییر کرده نسبت به مانهوا چهار نفر هستند یکم که بگذره برنامه های بیشتری ازشون میزاریم بیشتر باهاشون آشنا میشید زیاد سخت نگیرید اویل همه فن ها براشون سخته (:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!