'I Live Alone'
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : دو شنبه 6 / 4 / 1394
نویسنده : Setayesh

*ترجمه این خبر برای سایت خانواده fnc می باشد درصورت کپی با ذکر منبع انجام شود*

 مینهیوک سی ان بلو  در برنامه رادیویی MBC "من تنها زندگی میکنم"حضور داشته در 26 ژوئن، و از طریق کیم کوانگ کیو، با کیم سو هیون تماس برقرار کرد.

هیون مو به او گفت"تا به این سن برسی چه دختری مورد علاقه و ایده آلت بوده توی این سال ها؟" و او پاسخ داد: "این روزها، من به کیم سو هیون فکر میکنم از نظر من او خیلی زیبا است.

 

کیم کوانگ کیو با کیم سوهیون تماس گرفت و تلفن را به کانگ مینهیوک داد کانگ مینهیوک بسیار مضطرب به نظر میرسد او با آب دهانش لبش را خیس کرد. سعی کرد آرام باشد.تلفن به او داده شد."سلام من دارمر سی ان بلو کانگ مینهیوک هستم من از طرفداران شما هستم.

آنها در حال مکالمه بودند کیم سوهیون گفت:" من در حال فیلم برداری برای یک درام هستم"

مدتی در حال مکالمه بودند و صحبت کوتاهی با یکدیگر داشتند کانگ مینهیوک یک لبخند شاد و راضی بر لب داشت.

(اضافه میکنم که چندی قبل پیشنهاد بازی در فیلم مدرسه 2015 (تو کی هستی؟)به عنوان نقش اول مرد به کانگ مینهیوک داده شد وبازیگر نقش اول دختر فیلم هم کیم سو هیون بود او پیشنهاد بازی در این فیلم را رد کرده بود این فیلم توسط کمپانی اف ان سی حمایت

شده بود )



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: CN BLUE , News , ,
برچسب‌ها: minhyuk-cnblue-minhyuk-kim-so-hyun_ ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
لاله در تاریخ : 1394/4/20/fncfamily - - گفته است :
کاش مین هیوک این نقش رو قبول میکرد یه سریال قشنگ رو بابازیش میدیدیم
پاسخ:آره ای کاش این فیلم کلی باعث شهرت بیشر خودش و سی ان بلو


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!