اخطار به همه کپی کنندگان
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : شنبه 9 / 4 / 1394
نویسنده : Parnia BlueB

خسته شدم از بس مطالب این وب و وب قبلیمو تو وب های مختلف بدون ذکر منبع دیدم... طرف همچین با اعتماد به نفس هم کپی کرده هرکی ندونه انگار خودش چند ساعت وقت گذاشته اون مطلب رو ترجمه کرده.
زمانی که من وبم رو زدم (CNBLUE4Star) هیچ وب مرجعی برای CN BLUE نبود. بخاطر همین خیلی راحت می شه مطالبی که کپی می کنید رو با یه سرچ تو گوگل پیدا کرد و دید با خوندن یه خطش فهمید که از وب من کپی برداری شده، چون می دونم همه مطالبم فقط توسط من ترجمه شده و هیچ جای دیگه ای این مطالب نیست. حالا هم می گم.. همه اون وب هایی که من تا حالا دیدم یا نظر گذاشتم یا هیچی نگفتم تا دو روز فرصت دارید که اون مطلب رو حذف کنید یا منبع رو پایینش بزنید، یعنی آدرس کامل وبم رو زیر پست بزنید... وگرنه توی همین پست  به صورت بزرگ، هم تو این وب هم تو اون وب سی ان بلو آدرستون رو می زنم تا همه بفهمنن چه دزدایی هستید.کسایی که منو می شناسن می دونن که من آدم آرومی ام، کم پیش میاد عصبانی بشم یا تند برخورد کنم، ولی این موضوع دیگه به شدت عصبانی م کرده که انقد راحت همه زحمت های یک نفر رو بی اهمیت می کنند، دوستانی که همیشه با ذکر منبع هم کپی می کنن خیلی ازشون ممنونم و واقعا خوشحالم می کنن، خطاب به اون دوستان بگم که خیلی دوستون دارم و ببخشید اگه لحنم تند بود.

فعلا...




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار مربوط به وب , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!