صدرنشینی در Weibo ادامه دارد
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : چهار شنبه 22 / 4 / 1394
نویسنده : Parnia BlueB

و 33مین هفته صدرنشینی یونگ هوا و آلبوم سولوی در Weibo همچنان ادامه دارد... ^___^




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: CN BLUE , News , ,
برچسب‌ها: جونگ یونگ هوا , jung yong hwa , آلبوم سولو جونگ یونگ هوا ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Lord Okashi در تاریخ : 1394/4/22/1 - - گفته است :
آره من الان 4 قسمت دیدم ... خیلی بامزه ست !!
واااای، می دونین من فکرکردم خواننده ی A.N.Jell همون خواننده ی F.T.island ئه ولی در واقع Jeremy بود ... اصلاً نشناختمش آخه چندتا از موزیک ویدیوهای جدید F.T.isalnd رو دیده بودم قیافه ش خیلی فرق داشت !! O_O
آره صداش واقعاً عالیه !!

یعنی یونگ هووا شخصیت خودش مهربون نیست ؟؟؟ البته توی اون سریال خیلی جوونه ...
پس اون آهنگی که همش می خونن رو درواقع خود همین بازیگره خونده ؟ منظورم Promise ئه ؟
پاسخ:چرا مهربون هست ولی اینطوری آروم و ساکت نیست خیلی شر و شیطونه (البته یه روی مردونه هم داره D:) آره اون صدای خوده بازیگره اس :))

<-CommentGAvator->
Lord Okashi در تاریخ : 1394/4/22/1 - - گفته است :
سلاااااام ، خوبین ؟؟؟
واقعاً عالیه !!
امیدوارم این روند ادامه داشته باشه !!
راستی، من بالاخره دارم you
پاسخ:سلاممم.. من عاشــــق این سریالم :)) آشناییم با CNBLUE و FT Island هم کلا مدیون این سریالم.. خواننده اف تی هم اسمش لی هونگ کی هست ^_^ آره شخصیت یونگ هوا تو این سریال با شخصیت واقعیش کلی متفاوته. درامره تو سریال رو می گی؟ درامرشون که همین لی هونگ کی هست و خدای صداست و تو گروه اف تی ایلند.. خوانندشون هم نه بازیگره، چندتا آهنگ هم خونده ولی در اصل بازگیره ^_^


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!